Виховний захід, фотозвіт



Міністерство освіти і науки України
Криворізький державний педагогічний університет
Кафедра педагогіки



Фотоквест 



                        Підготував студент
факультету географії, туризму та історії (спеціальність: історія) 
Сазонов Михайло Михайлович
Перевірив методист кафедри педагогіки
                                                           Потапенко Олег Борисович


Кривий Ріг - 2017




Форма проведення: фотоквест.
Мета виховного заходу: розвиток дитячої креативності, згуртування колективу, розвиток творчих здібностей кожної дитини, пошук оригінальних форм організації змістовного дозвілля в дитячому таборі, виховання соціальної активності підростаючого покоління.
Учасники: діти 15-17 років у кількості 24 чоловік, 4 команди по 6 чоловік. Журі –  вихователь загону, представник адміністрації табору, культорганізатор.
Місце проведення: територія ДПЗО та В «Одіссей»
Дата проведення: 23.07.17.
Тривалість: 30 хвилин.

План:
  1. Організаційна частина: привітання, вступне слово, ознайомлення з темою та формою заходу;
  2. Поділ учасників на команди (4 команди по 6 чоловік). Роз’яснення правил квесту, видача завдань;
  3. Розв’язування завдань, створення фотографій на задану тематику;
  4. Оцінювання фотографії журі;
  5. Підведення підсумків, нагородження учасників.

Обладнання:
  1. Фотоапарат або мобільний телефон (1 на команду);
  2. Ноутбук;
  3. Блокнот для нотаток;
  4. Ручки;
  5. Роздруківки завдань;

Фотоквест – командна гра, суть якої полягає в виконанні завдань, які передбачають створення фотографії на задану тематику. За своєю суттю гра складається з трьох етапів: відгадування загадки, пошукові заходи та виконання завдань.

Тематика завдань:
  1. За двома зайцями;
  2. Світ перевернувся;
  3. Все неможливе – можливо;
  4. Очікування.

Хід виховного заходу:
  1. Організаційна частина. Учасники розподіляються на 4 команди згідно жеребкуванню. Команда отримує список завдань, які необхідно виконати. Пояснюються правила гри, часові обмеження, вимоги до робіт. Ведучий розповідає про те. Що таке фотоквест, правила та методи його проходження. Встановлюються часові обмеження.
  2. Основна частина. Завдання квесту передбачають створення фотографій на задану тематику в обмежений період часу. Умови фотоквесту передбачають виконання логічних, художніх завдань. Учасники командами розходяться по території та вирішують дані завдання. Кінцевим результатом квесту є 6 фотографій, по одній на кожну з тем.
  3. Підведення підсумків. Учасники здають ведучому створені фотографії, які оцінює журі. Журі виставляє оцінки за кожну фотографію, які сумуються та виводиться загальна кількість балів у кожної команди.

Самоаналіз виховного заходу
Даний виховний захід було вибрано тому, що він надає можливість по новому розкрити творчі можливості дітей, провести час активно, цікаво та з користю. Завданнями заходу було визначено розвиток творчої активності дітей, згуртування колективу, організація креативного та активного дозвілля.
Результати заходу показали,  що діти охоче беруть участь у подібних заходах, які значно відрізняються від того, що зазвичай проводять в школах або пришкільних таборах. Діти проявили себе як активні та творчі особистості, вони не боялися братися за складні теми. Також вони відповідально підійшли до виконання завдань, всі команди здали свої роботи вчасно та з дотриманням правил.
Дітям сподобалась новизна заходу, а також те, що у виконанні завдань їм була надана практично повна свобода - в них не було ніяких обмежень щодо фотографії, єдина вимога - відповідність темі. Це дало їм можливість експериментувати та шукати цікаві та незвичайні шляхи вирішення завдань.
Але разом з тим варто відзначити і певні недоліки в проведенні заходу. Перш за все, це - недостатньо чітке формулювання мети та завдань заходу для дітей. Також не було підведено чітких підсумків заходу одразу по його завершенню, діти дізнались результати квесту вже після завершення заходу, ввечері. Тому в подальшому варто одразу показувати дітям мету та завдання заходу, щоб вони могли розуміти, чому їм буде корисно брати участь в тій чи іншій справі. А також підводити підсумки заходу, щоб діти розуміли свої результати та досягнення протягом короткого періоду часу.






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

День 1-2. 14-15.07.2017

День 3-4. 16-17.07.17