День 1-2. 14-15.07.2017


14.07 День перший

Цього дня зранку заїхав основний склад дітей, які пробудуть в таборі до кінця до 31 липня. Мене поставили вожатим на перший загін, куди розподіляли найстарших. В загоні всього 24 дитини – 12 хлопців та 12 дівчат.
Основною метою цього дня було знайомство з колективом та між дітьми та створення дружньої атмосфери, щоб всі діти відчували себе комфортно в колектинві протягом всієї зміни.
Дітям було роз’яснено внутрішні режимні правила табору, вони розкладали свої речі, йшли на обід. Після тихої години загін перебував на пляжі, де було проведено ігри на знайомство, рухливі ігри (волейбол, футбол), а також купання в морі. Також діти познайомилися з територією табору, дзналися, де знаходиться спортивна площадка, пляж, їдальня.
Діти активно приймали участь в іграх, купалися, лише певним чином відзначалася втомленість з дороги, тому певна частина дітей була неактивна та просто відпочивала на пляжі. Емоційний стан дітей був позитивний, вони знайомилися один з одним та швидко знаходили друзів. Вони активно приймали участь в іграх, освоювалися в кімнатах та приводили їх в порядок.
Я вважаю, що в цілому мета цього дня – познаймити та згуртувати колектив була виконана, оскільки до кінця дня діти вже активно спілкувались один з одним та приймали участь в житті загону.


15.07 День другий

Метою цього дня була організація креативного та творчого дозвілля дітей, розвиток творчості. Цьому сприяли ті справи, які проводилися в загонах, серед них – створення та оформлення куточків загонів, а також розучування назви та девізу загону. Загін вибрав назку загону «Стиляги», а девіз:
«Наш отряд на стиле, Одиссей на стиле,
У нас все красиво,у нас все в силе.»

Отже, цього дня однією з найголовніших справ було створення та оформлення куточків загонів. Куток загону мав вигляд сторінки в соцмережі, де у вигляді блоків розміщувалася основна інформація про загін – номер, назва, девіз, графік чергування в кімнатах та режим дня. Більш активну участь у цьому процесі приймали дівчата, які з задоволенням малювали стіннівку.
Також цього дні вожаті складали списки дітей, які бажають відвідувати різноманітні секції, серед них – футбол, волейбол, настільний теніс, плавання, хореографія, шахмати та шашки. Діти активно записувались до секцій, деякі навіть бажали відвідувати кілька секцій. На пляжі діти купалися в морі, грали в волейбол, а також було проведено гру в шахи серед хлопців та дівчат. Частина хлопців пішли на футбол, де почалися змагання серед загонів. Сьогодні команда загону виграла у всіх іграх, що дозволило їм зайняти друге місце. Ввечері була концертно-ігрова програма, в якій діти прийняли активну участь.
Цілий день діти перебували в позитивному емоційному стані, особливо коли почалися змагання всередині та між загонами. Діти надихнулися перемогою свого загону в футболі, також учасникам секції хореографії надзвичайно подобалися заняття з тренером. До середини дня діти були втомлені, тому настрій в них дещо погіршився, тому на тихій годині основна кількість дітей спали. Також певна частина дітей не приймала акивної участі в дискотеці, що, як я вважаю, також можна пояснити втомою за день.
Дівчата активно та охоче приймали участь у створенні куточків загонів, створенні назви та девізу загону. Хлопці мали піднятиц настрій після спортивних ігор, особливо їх надихнули перемоги в футболі.
Загалом день був насичений активними подіями та позитивними емоціями. Діти приймали участь у роботі спортивних секціях, що для них було новим та цікавим. Хлопці згуртувалися під час ігор в команді, а дівчата – під час створення куточка загону та хореографічної секції.




Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

День 3-4. 16-17.07.17

Виховний захід, фотозвіт